Pokud budete mít štěstí, můžete v těchto dnech narazit na zvláštní výsledky vyhledávání na Google. Ten totiž testuje jejich nový design, a to tak, že ho pouští náhodně. Výsledky však pečlivě zaznamenává a porovnává s designem starým. Jde o to, aby nový návrh byl co možná nejefektivnější.

<p> </p>

Evidentní je, že v nových výsledcích vyhledávání je více bílého místa a na stránce bude pravděpodobně méně výsledků. Zároveň zmizelo podtržení výsledků. Celkově vypadá design jemněji, vzdušněji a také o trochu víc zeleněji.

Je dost možné, že nejde jen o samotnou změnu designu vyhledávání a že tato bude doprovázena dalšími změnami ve službách Google, respektive jejich integrací do vyhledávání. Možné jsou také nové formáty reklamy. Postupně zřejmě dojde k tomu, že se bude nové vyhledávání zobrazovat všem.

Zdroj: PCW